6 Temmuz 2018 Cuma

Seslendirilmiş yazı: Telvesiz Kahve!



Telvesiz kahve olur mu? Olur! Şaşırırsınız lezzetine! Telvesiz kahve, "falsız kahve" demektir!

Falsız kahve, dertsiz kahvedir. Çünkü fallarda üzücü şeyler de çıkar! Gerçi, benim baktığım fallarda dert az olur, zira derdi içime atarım söylemem!


Kahveyi seviyorum! Telvesiz olanını da seviyorum! Hele, ilk kez ve acemice yapılmış olanını daha çok seviyorum! İçindeki heyecanı seviyorum!

Yaşanan küçük mahcubiyet, yeniden ve benim için kahve yaptırır diye; bende hatırı ve hâtırası kalır diye seviyorum.

Daha bir sürü şeyi seviyorum!

Akşamın çerçevelediği küçük mumları, sessizliği, suskunlukları, sükûnu ve üşümüşlüğün bıraktığı serinliği seviyorum!

Odada duyulan, ama aslında uzaklardan gelmiş olan melodiyi, özenle kurulmuş olan sofrayı, giyilmemiş terlikleri ve sessizce içilen çayı seviyorum.

Duvara yaslanıp-dinlemeyi, yeni bir evi, yeni bir hayatı gezer gibi gezmeyi ve karşılıklı duyulan saygıyı seviyorum.

Dinleyebilmek için susmayı seviyorum.

Yeniden gelebilme umuduyla gitmeyi seviyorum.

Ne çok şeyi seviyorum!

Ne güzel şeyleri seviyorum!

Şükretmezsem olur mu?
------------------
Savaş ŞENEL
------------------
savassenel@savassenel.com
savassenel@hotmail.com
Skype: savas.senel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder