6 Temmuz 2018 Cuma

Seslendirilmiş yazı: Kızıma



Sen doğduğunda, ağabeyini, oğlumu ihmal ederim sanıp korkmuştum biraz. Ama öyle olmadı.

Bana ağabeyini unutturamadın! Zaten bunu da istemezsin!

Ama sen farklısın!

Gülümsemelerin, sokulman, nazlanmaların… Bir âlemsin sen!

Gelip bana sokuluyorsun ya, başını eğip kollarını bana doğru uzatarak dansa davet ediyorsun ya! Nerden öğrendiysen, yüzünde mahcup bir ifade var ya! Sana hayır diyemiyorum! Zaten hayır demek de istemiyorum!

Kapıdan çıkarken, beni usul usul, tane tane ve özenle öpüşün, sevgiyi duyumsamadaki dikkatin… Belli ki sevmek ve sevilmek için yaratılmışsın…

Kulağıma eğilip saçlarını kestirmek için izin isteyişin, ben izin verince sevinişin, ama yorulduğunda izin almadan kucağıma gelişin ve sarılman… senin saçlarını koklarken duyduğum sevgi ve bir yandan da seni bu denli sevmekten ürküyor olmam… Sen ilginç bir deneyimsin…

Hani bazen yanıma geliyorsun ya, beni özlemişsin, anlıyorum. Sen bir şey demeden sana sarılıp, saçlarını kokluyorum. Bunu büyüdüğün zaman da yapalım, olur mu?
Zaman, mekân ve aradan geçmiş olan yıllar benden bu imtiyazı almasın…

Senin kocaman hâlini düşünüyorum…

Bir babanın en büyük kâbuslarından birisi senin büyümüş hâlin olsa gerek!

Etrafındaki kişiler, senin zarafetinin, güzelliğinin veya çekiciliğinin altında kırılgan ve zarif bir kalbin olduğunu görebilecekler mi?

Başkaları da seni benim gibi sevecek mi?

Sen uyuyakaldığında, seni yatağına götürmek üzere kucakladığım zaman, sanki kalbini de kucaklıyorum; dünyanın en kırılgan varlığını taşır gibi oluyorum.

Bir gün birisi hayatını seninle geçirmek istediğini söylediğinde ve sen bunu bana ilettiğinde acaba ne yapacağım?

Sanıyorum, tek düşüncem sana kör ve geçici bir aşkla değil, saygıyla, sevgiyle ve şefkatle bağlanıp-bağlanmadığını anlamak olacak…

Sana bunları veren birisini ben de çok seveceğim, emin ol.

Sevmek, yanında endişe, ilgi ve korkuları da getiriyor…

Ve bazen yoruyor da.

Ama seni sevmek güzel…

Ve Allah Kerim…
-----------------
Savaş ŞENEL: Vizyonu, Misyonu ve Değerleri
-----------------
Konuyla ilgili film-kitap önerileri yapmak-almak ve yorumlarınız için:
savassenel@savassenel.com
savassenel@hotmail.com
skype: savas.senel
-------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder