6 Temmuz 2018 Cuma

BUGÜN HİÇ BİR ŞEY SÖYLEMEK İSTEMİYORUM






Bugün hiçbir şey söylemek istemiyorum. Uzun uzun susmak istiyorum; yaşadığım şeyin dargınlık bile olmasını istemiyorum; ilgisizlik olsun istiyorum. Şiir bile gelmesin, beni yormasın istiyorum. Bugün herhangi bir şeyi anlamlandırmak, bugün herhangi bir insanı anlamak, anlamamak, dinlemek veya herhangi birisini özlemek, herhangi birisine kızmak istemiyorum. Herhangi birisinin hayatına ne katmam gerektiğini düşünmek ya da başka herhangi bir şey düşünmek istemiyorum. Bugün ilgisiz bile olmak istemiyorum; bugün her şeyden habersiz olmak istiyorum.

Sokakta bir adamın çocuğunu niye tokatladığını, bu kadının neden bana baktığını veya bir delikanlının neden üzgün olduğunu merak etmek istemiyorum. Yaralı bir kedi görmek, onu evime götürmek zorunda kalmak veya sokaktaki kedileri de düşünmek istemiyorum. Bugün istemediğim veya istenmediğim herhangi bir yerde herhangi bir küçük veya büyük amaç için bulunmak zorunda olmak istemiyorum. Bugün beynimin saat gibi çalıştığını veya kalbimin durmadan inleyip-mırıldandığını duymak istemiyorum. Duyarsam ilgilenip-ilgilenmemek konusunda bile düşünmek istemiyorum. Tercihlerle ilgilenmek, iyi bir insan olmaya çalışmak istemiyorum; hiçbir şey olmak istemiyorum; hiçbir şey olmak istiyorum; sükûnet; sadece sükûnet istiyorum.

Hiçbir şeyin sebebiyle, neden öyle olduğuyla, neden böyle olduğuyla veya neden şöyle olduğuyla ilgilenmek istemiyorum. Hiçbir ayrım, hiçbir fark üzerinde düşünmek, herhangi bir mesaj vermek veya almak, herhangi bir acı haber duymak veya neşeli bir haber vermek istemiyorum.

Büyük bir okyanusun içinde ve suyun yüzünde süzülür gibi, kendi yalnızlığımda ve hüznümde süzülmek istiyorum; bu yalnızlığı ve hüznü dağıtmak için herhangi bir şey yapmaksızın, sadece, gerçekten ve hakikaten yalnız olduğumu kabul etmek ve içime sindirmek istiyorum.

Bu idrak, sessiz duam bu olsun istiyorum…

Her şeyi, hiç değilse bazı şeyleri, yeniden hatırlamak üzere, ama hiç değilse, 1 saat için unutmak istiyorum…
--------------Savaş Şenelİngilizce-Yabancı Dil Öğrenim Danışmanı
&
İletişim Danışmanı


Medyatik Terapi: Kitaplar, filmler, hikâyeler vs gibi araçlarla kişisel dönüşüm
Online Dersler-eğitimler

Savaş ŞENEL hakkında bilgi alabileceğiniz linkler
Savaş ŞENEL'in verdiği dersler, eğitimler ve seminerlerSavaş ŞENEL: Vizyonu, Misyonu ve Değerleri
Savaş ŞENEL'in resmî sitesi
Savaş ŞENEL'in Yazmış veya Tercüme etmiş olduğu kitaplar
Savaş ŞENEL'in seslendirilmiş şiirleri-Yazıları

Savaş ŞENEL'in çalışmalarına destek veren kişiler-kurumlar

(Alfabetik sırayla)
http://nedenkitap.com/
http://tavsiyet.com/
http://uskudar34.com/
http://yusufsert.com.tr/

Savaş ŞENEL'in İletişim adresleri:savassenel@savassenel.com
savassenel@hotmail.com
savassenel@gmail.com

Skype: savas.senel
Facebook: Savaş ŞENEL-Düşünür de Yazar
Facebook:Her gün 1 İngilizce Cümle-1 English Sentence for Each Day
İngilizce öğrenmek için kullanılabilecek kaynak e-grubu
Twitter: www.twitter.com/savassenel
Linkedin: Savaş ŞENEL




----------------




Kitabın İkinci baskısı özel-Cep Boyutunda yapılmıştır.
Okurlarıma teşekkür ediyorum.
Kendiniz ve dostlariniz icin guzel bir hediye:
Kitap hakkında bilgi almak için bu satırları tıklayınız.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder