6 Temmuz 2018 Cuma

OĞLUMA


Seni çok iyi anlıyorum dalgın çocuk.

Duygulusun, düşüncelisin ve seni çok seviyorum.

Kokunu özlüyorum.

Büyümeni, değişmeni ve gülümseyerek bilgiçlik yapışını seviyorum.

Bir kitaba dalıp-gidişini seyretmeyi,
Veya sana komik gelen satırları okudukça odanda attığın kahkahaları evin uzak köşelerinden duymayı,

Bana itiraz edişini ve benden başka birisi olmaya başladığını görmeyi çok seviyorum.

Bana kolayca sokulmadığını, ama aslında bunu yapmayı çok sevdiğini biliyorum.

Bir gün büyüyeceksin. Bir şeylere üzüleceksin, belki âşık olacaksın.

Sessizleşeceksin. Ben hiçbir zaman arkadaşın olmadım, olmayacağım da.

Ama bana karşı daha da yabancılaşacaksın.

Seni anlamadığımı düşüneceksin ve bazen anlaşılmaz olacaksın da.

Ama seni sevdiğimi unutma.

Aramızdaki en güçlü bağ budur.

Her zaman bu bağı hatırlayıp yeniden başlayabiliriz.

Babamla beni birbirimize bağlayan en güçlü şey budur.

Yoksa ben de çekilir bir oğul değilim!

O da bazen beni kızdırır.

Ama severiz birbirimizi.

Çok duygusalım değil mi?

Bilsen aslında ne kadar gerçekçiyim!
------------------------------
Savaş ŞENEL: Vizyonu, Misyonu ve Değerleri
------------------------------
savassenel@savassenel.com
savassenel@hotmail.com
skype: savas.senel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder