27 Mart 2016 Pazar

RADYOCULUK, SOSYAL MEDYA VE IMAM-I AZAM HAZRETLERİ




Bir ara, mağazalarda satış temsilciliği yapan kişilerden oluşan gruplara İngilizce dersi veriyordum. Bu öğrencilerimle ders dışında çay sohbetleri yaparken, onlara radyo anılarımı anlatmıştım. Bunlardan birisi de bana yayın dışında küfreden dinleyicilere verdiğim tepkiydi. Bunlar, düşüncelerimi beğenmedikleri veya onları canlı yayına telefon konuğu olarak almadığım için bana kızgın olan bazı kişilerdi. Yayın dışında radyoyu ararlar, telefona ben baktığım için bana küfrederlerdi. Fakat öyle-böyle değil, bayağı ağır küfürlerdi bunlar. Ben ise onlara “söyleyecekleriniz bittiyse, telefonu kapatıyorum yoksa devam edin” derdim. Bunun üzerine muhataplarım şaşkınlık içinde telefonu kapatırlardı.

Bu dersi İmam-ı Azam’dan almıştım... Yazının bütününe ulaşmak için lütfen bu satırları tıklayınız.
------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Videosu
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder