5 Mart 2016 Cumartesi

FARABİ TALKS'TAKİ İNGİLİZCE KONUŞMAM - "IN ORDER NOT TO MISS THE BIG PICTURE - BÜYÜK RESMİ KAÇIRMAMAK İÇİN" İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ


Cihad Eliaçık Hocanın mimarlığını yaptığı ve önce Biruni Üniversitesinde başlamış olan ve İstanbul Medipol Üniversitesinde devam eden "Farabi Talks" etkinliğine konuşmacı olarak misafir oldum. Konuşmamın başlığı "In Order Not To Miss the Big Picture - Büyük Resmi Kaçırmamak İçin" idi. Konuşmayı İngilizce olarak yaptım. Bu konuşmamda "Yeniden Genç Olsaydım, Neleri Farklı Yapardım" adlı konuşmamdan esinlendim. 


Konuşmanın maddeleri şöylece verelim:


1. I WOULD TRY HARDER TO FIND MY VISION & 

MISSION
- Vizyon ve misyonumu daha erken keşfetmek isterdim.

2. I WOULD THINK HARDER ABOUT THE TERM  “OPPORTUNITY COAST”

- "Fırsat Maliyeti Teorisi" kavramını daha derinden ve erkenden anlamaya çalışırdım... Yazının bütününe ulaşmak için lütfen bu satırı tıklayınız.

------------------------------
----------------------------
İngilizce Kolay Twitter
İngilizce Kolay Facebook
-------------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI

Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com



(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)





(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder