17 Mart 2016 Perşembe

FACEBOOK NOTLARIMDAN KISA KISA - 2




Bir gün oğlumla yalnızken, "Allah erken göstermesin; bana bir şey olursa, bir süre, içinden geldiği gibi, ama isyan etmeden yasımı tut ve sonra toparlan. Ailemize sahip çık. Bunca zamandır, kendimce, ben olsam da, olmasam da ayakta duracak donanıma sahip olun diye uğraştım. Bensiz kalırsanız, emeklerimi boşa çıkarma" dedim. Elbette vakitsiz gitmek istemem. Lâkin vaktin sahibi Allah'tır.

Bir kaç gecedir eve geç gittiğim için kızımı uyurken görebiliyorum. Bugün erken kaçayım da, onunla biraz didişeyim. Nasıl oluyor da, onun bana sokulması bu kadar önemli olabiliyor? Onu koklarken ne oluyor da kimi zaman gözlerim doluyor? Güzel Allahım çocuklarımızı bu dünyada kollayalım diye, bizi onlara yüreklerimizden bağlamış. Sen kolla-gözet sevdiklerimizi Allah'ım. Görünen o ki, biz yetemiyoruz.

Geçenlerde cildimdeki bazı sorunlar için doktora gittim. "Hayatınızda stres var mı? dedi. Ben de "öğrencilerimin yüzde 80'i bayan" dedim. Doktor "anladım, size etkili bir ilaç yazıyorum" dedi.. :) (Şaka yapıyorum elbette. Keşke her derdim öğrencilerim gibi olsa :) )

Belediye otobüs şoförlerine selam vermeye devam ediyorum. Bir tanesi "hoş geldin abi" dedi, Bana sarılacak sandım.

Geçen gün asansörde benim okutman olduğumu bilmeyen bir öğrenci, ""günaydın abi" dedi. Çok sevindim. 

Ramazan'da şeytanlar bağlanırmış. Şu lüzumsuz çıkışlarla ve "ben insanları dinden nasıl soğutmak için bugün ne desem?" tarzında konuşan hocaları da birisi bir yerde toplasın, bir şeylerle meşgul etsin ya. Allah rızası için.

Sevap almak için bizlere çay, çorba ikram eden, İslamî kıssalar anlatan, ayet, hadis paylaşan kimi insanların, çocuklarımıza bir şey olsa, "ne oluyor?" demeyeceklerini, kenardan sessizce seyredeceklerini anlamak... Allahım, aklımıza mukayyet ol, bu gerçekle başa çıkmamıza yardım et.

Farkındaydım, lâkin bunca dinî, millî vs. kanaat önderinin ıskartaya çıkışına ve virajı alamayışlarına canlı tanık olmak, ayrıca üzücü. Takipçilerini yıllardır oyalamışlar. Vebali büyük.

Bir rezaletten sorumlu olanların sayısına sessizce seyredenlerin sayısı da eklenir.

"Ateistler İslamın güzelliklerini nasıl göz ardı edebiliyorlar!" diyen dindar kardeşlerim, siz çocuk tacizlerini ve kadın cinayetleri gibi çirkinlikleri nasıl göz ardı edebiliyorsunuz?

Açık kıza "açıksın" diye veya türbanlı kıza "oje sürdün" diye höyküren, ama çocuk tecavüzlerine sessiz kalan dindarın "Kuran" diye hangi kitabı okuduğunu, "hoca" diye kimleri dinlediğini araştırmak lazım.

Yanlış anlaşılmasın diye kendi ailesinden, akrabalarından kendi kabilelerinden olan öğrencilerine diğer öğrencilerinden daha katı davranan öğretmenler ne onurlu insanlarmış! Ne asil insanlarmış!

Çocuk, kadın tacizleri konusunda sessiz kalan dinî kanaat önderlerinden abdestin tarifini bile dinlemem. "Abdest" diye tarif ettikleri şeye güvenemem. Masumdan ve zayıftan yana değilseniz, ne için varsınız?

Mazlumun yanında olmak lazım. Lakin Filistin, Mısır, İran için iletiler döşenen, ama kendi ülkesindeki sorunlara ve tacizlere suskun kalan güya dindar kardeşlerim... İyi ki İslamiyeti sizlerden öğrenmemişim. Alemlerin Rabbine hamd olsun.

Dün kadın tacizlerini konuşurken, bugün çocuk tacizlerini konuşuyoruz. Ben gelişmelerin hızına yetişemiyorum. Birisi benim yerime takip etse iyi olur.

"Bilirsin bu işleri. Önce biraz yersin, Sonra biraz daha. Derken işin içinden çıkamazsın." Kirlenmiş polis - Bir diziden.

Gazeteci Abdulkadir Selvi demiş ki "terörle yaşamayı öğrenmeliyiz." Ya terör bize onunla yaşamayı öğrenmek için vakit bırakmazsa? Buyur burdan yak!

Acun Ilıcalı, Şahan Gökbakar gibi insanlara dikkat... Bunların birer misyonu var. Bu kadar sistematik boşluk ve rezillik kazara olmaz.

Acun Ilıcalı, toplu anestezi yapıyor. Onun sayesinde, beyinlerinin yerine soğan cücüğü nakli yapılan vatandaşların sayısı hızla artıyor!

Millet, niye bu sıkıntılı zamanlarda Survivor ile ilgileniyor, merak ediyor? Çünkü fragmanı var, teaserı var, içinde ünlüler var. Var da var. Bomba patlamalarının fragmanı, teaserı, içinde vefat edenlerden herhangi bir ünlü kişi var mı? Yok! Neyi konuşuyoruz o vakit? (!)

Allah, sahip olduklarını iddia ettikleri ideoloji, din, görüş her ne olursa olsun, terörden istikbal, ikbal, istiklal veya başka türlü bir medet umarak, kendi iradeleriyle, teröre doğrudan veya dolaylı olarak destek verenlere hidayet etsin. Bu insanların hidayetten nasipleri yoksa, bu dünyada kan, ahirette ateş tükürsünler. Amin.

Tuğçe Kazaz terör analizi yapıyor. Ben de yarın beyin ameliyatı yapmayı planlıyorum. Acayip motiveyim arkadaş!

Facebook hesabıma ulaşmak için bu satırları tıklayınız.
----------------------------
İngilizce Kolay Facebook
-------------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI

Kitabın Tanıtım Videosu
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com



(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)





(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder