18 Kasım 2010 Perşembe

“Hizmet ediyorum! Para almam!”

İki genç üniversiteli Çin’de Dış İşleri Bakanımıza ve Türkiye’den gelen diğer yetkililere yardımcı olmuşlar. Kendilerine para teklif edildiğinde: “Biz bunları Türkiye’ye hizmet etmek için yaptık. Para istemiyoruz” demişler. Aslında gençlerin ne demek istediklerini anlıyorum, ama bir yandan da bu söylemi “nahif” buluyorum. Gençken olur böyle şeyler ve ben de gençlere parasal karşılığı olmayan hayır işleri veya hizmetler yapmayı öneriyorum. Ama bu özellikle ticaretle uğraşmayan, öğretmenlik, eğitimcilik gibi meslekler icra eden kişiler için mümkün değildir. Sözgelimi, bu durumda Sayın Davutoğlu da memlekete hizmet ediyorsa, Dış İşleri Bakanlığından maaş almamalı mıdır?

Bu anlayışı doğru bulmuyorum. Memlekete hizmet edenler, para almayacaklar! Peki kendi giderlerini nasıl karşılayacaklar? Bu sefer yapmakta oldukları hayır işleri vasıtasıyla gerçekleşebilecek olan başka beklentilere girecekler veya pes edip bırakacaklar. Çünkü bakkal, esnaf ve diğer alacaklılar onların peşini bırakmayacaklar.
Neyse ki Sayın Davutoğlu da, yapılanları karşılıksız bırakmamış ve onları kendi uçağıyla memleketlerine yani Türkiye’ye Kurban Bayramı için tatile getirmiş.
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder