8 Kasım 2010 Pazartesi

Bu da sana ve senin gibi kendisini "yazar" sananlara kapak olsun!

Bir tanıdığım kendisini yazar sanır ve yazdığı yazılar, mantık, anlatım veya hangi türden isterseniz, o türden hatalarla doludur. Ben de onun bu durumu diğer başarıları gölgeler düşüncesiyle onu birkaç kez uyardım. Etrafında bolca olduğunu tahmin ettiğim nahiv veya “dalkavuk” tiplerden dolayı, gittikçe "göğeren" egosu, emaillerime cevap vermesine engel oldu. En sonunda bir yazısında kendi ifadesi veya ifadesizliği ile “Okuyucuya atlamadan” bir şeyler anlatmaya çalışınca, onu uyardım. Samimîyetimize güvenerek ona biraz sitemkâr yazmış olmam dolayısıyla bana biraz içerledi, ama suçum kadar cezayı değil, daha büyüğünü layık gördü ve emailinden anladığım kadarıyla beni onu kıskanmakla suçladı.

İmdi ben de geç de olsa bir cevap yazıyorum:

Ona ve onun gibilere kapak olsun…

Birincisi ben bedelini ödemeyi göze alamadığım başarıları kıskanmam… bedelini ödemeyi göze aldımsa veya ödedimse ve hâla hedefime ulaşamadıysam, o anlamda başarılı kişileri kıskanırım; daha doğruısu onlara gıpta ederim. Bu medya dünyasında bir yerlere gelmek için, ne gibi bedeller ödenmesi gerektiğini az çok tahmin edebiliyorum, bu sebepten dolayı da "başarı" dedikleri şey ilgimi çekmiyor.

İkincisi ünlü olmanın, kalabalığa karışmanın bedeli vardır. Bunu ödemek istemediğim için yazılarımla ve kitaplarımla devam ediyorum. Nasipte varsa, nasılsa herkes beni tanıyacak. Ama yavaş yavaş tanınmak, hem egonuzu terbiye eder hem de yükü taşımaya alışırsınız. Ani çıkışlar adamı “hödük” eder.

Üçüncüsü ben kendi hâlimle orijinalim. Elbetteki ünlü olmak isteyenleri ayıplamıyorum, ama ben, bedeli her ne olursa olsun ünlü olmak için değil, vizyonumu gerçekleştirmek için çalışıyorum. Yani ünlü olmak, ancak bunun yan etkisi olabilir. Zamanında, özel hayatımdan taviz verme ve sürekli olarak “manken” gibi dolaşma fikri beni rahatsız ettiği için televizyon ve radyo programlarımı bırakmıştım.

Ha bundan sonra elimden geleni yapacağım. Senin gibi gibi burjuva olamamış, ama burjuva rolü yapanlara karşılık “ahanda ben köylüyüm. Bak kentli taklidi yapmıyorum. Kentli olma yolunda doğal sürecimi yaşıyorum” diyeceğim.

Hadi kolay gele….
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder