21 Nisan 2009 Salı

Balkon sezonunu açmış bulunmaktayım!


Özlediğim günler geldi!

Artık el-ayak çekildikten sonra balkondaki masama kurulabilirim. 20 Nisanı 21 Nisana bağlayan gece “Balkon Sefaları Sezonu” açılışını yapmış bulunmaktayım! Aile fertleriyle bilgisayarımdaki şarkılardan seçmeleri ve özellikle “Zuzum” adlı komik görünen, ama içli olan konuşmayı büyükler çay, küçükler süt eşliğinde dinlerken, bir ara, artık geceleri balkonda çalışabileceğimin farkına vardım. (Bu arada fotoğraftaki kişi ben değilim! Bu fotoğrafı hayalimdeki balkonu temsilen buraya ekledim! :))

El-ayak çekilince balkonu organize ettim, geride bıraktığımız kıştan sonbahar ve kıştan sonra balkondaki ampullerin hâlâ çalışır durumda olduklarını görünce, teknik sorunlardan hiç de hoşlanmayan birisi olarak çocuklar gibi sevindim!

Babamın odasından cebren ve hile (!) ile aldığım masayı balkondaki ideal yerine yerleştirdim, bana gerekebilecek her şeyi özenle masama yerleştirdikten sonra bilgisayarımı açtım. Derken sıra George Winston’un yorumladığı “Theme From Secret Garden” adlı müzik parçasını tekrara alınmış bir şekilde açmaya geldi! Zarif ve bir o kadar da zevkli olan bir okurumun bana tanıtmış olduğu ve piyano ile yapılmış olan bu yorum, sükunet içinde tercüme yapmam veya yazmam konusunda olağanüstü bir biçimde yardımcı oluyor.

Havanın birazcık serin olduğunu söylemem lazım, ama beni diri ve canlı tutan bir serinlikti bu!

O hızla bu yazıyı yazmışım! Ne de güzel etmişim!

Darısı sizin başınıza!

-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder