4 Nisan 2009 Cumartesi

Nişantaş’ında Güzel Bir Akşam ve Özenle Okunmuş Bir Kitap


--> -->Okurlarımdan aldığım e-mailleri okumak benim için esin kaynağıdır. Bu e-mailler-mesajlar, bir yazar olarak, aslında ne kadar büyük bir sorumluluk taşıdığımı bana hissettirirler. İnsan, bunu bazen unutabiliyor.

Bu okurum, “İnsan Bazen, Hayata Karşı Çocukça Bir Küskünlük Duyabilir” adlı yazımı okumuş ve bana bir e-mail atmış. Ben de ona, kitabımdan söz ettim ve bu okurum kitabımı alıp birkaç gün içinde okudu.

Daha sonra, bu nazik okurumun daveti üzerine Nişantaşı’na gittim ve onunla yüz-yüze sohbet etme imkânına da sahip oldum. Güzel bir mekânda yapılan güzel bir sohbetten sonra Nişantaşı’nda küçük bir gezimiz oldu ve kendisinden bu güzel semt hakkında pek çok şey öğrendim.

Sohbetimiz sırasında, okurum bana almış olduğu kitabımı verdi ve ben de bu kitabı imzalama keyfini yaşadım. Sayfalar dikkatle okunmuş, bir çok satırın altları da
güzel bir kalemle ve özenle çizilmişti.

O kitabı alıp, kendisine başka bir kitap vermeyi teklif ettim, ama tabi ki bu olmadı! Bir daha ki görüşmemizde, uygun görürse, onun işaretlemiş olduğu satırlara yeniden göz atmak ve bunu yaparken neleri düşünmüş olduğunu kendisinden dinlemek istiyorum!

bakalım neler öğreneceğim?
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder