2 Nisan 2009 Perşembe

İstiklal Caddesi'nde Bir gün-Yeni açılmış Olan Bir Sayfanın İlk Yazısı

,
Bir kaç yeni blog açtım. Bu konuda hedeflediğim bir rekor yok :) Ama ne yapayım ki ele almak istediğim çok şey var.

Bu sayfayı da yüksek sesle düşünmek için açtım. Ne iyi ettim, ne güzel ettim! "Aklıma gelen şeyleri oldukları gibi yazayım" dedim.

Bugün değerli editörümle İstiklal caddesindeydim. Hafta içi olduğu için sakin bir havası vardı. Resimdeki gibi kar yağmıyordu, ama hava serindi.

Çay-kahve sohbet faslı ve sonra da bazı mağazaların gezilmesi. Kitapçıları da dolaştık biraz ve kendi kitabımdan bir tane aldım.

İlginç bir dükkâna girdik. Çeşit çeşit-renk renk ve bazen meyveye benzeyen sabunlarla doluydu. Çeşitli renklerde, içlerinde hayvansal maddeler kullanılmayan, vejeteryan ve dahi vegan olan sabunlar ve şampuanlardı bunlar. Muhtemelen bir tüketicinin açtığı tazminat davası sonucunda gerek duyulmuş bir uyarı bizi karşıladı: "Burada teşhir edilen ürünlerin hiç birisi gıda maddesi değildir." :)

Editörümün kendi nişan töreninde, davetlilerin duygu ve düşüncelerini yazmaları için bir anı defteri açmak gibi güzel bri fikri vardı. Bu sebeple, amaca uygun ve güzel bir defter arayışına girdik. Seçmek kolay olmadı tabi, ama bir tane bulduk. Bir şeyin ne kadar çok çeşidi var! Bu durum, defterler için de geçerli. Çeşitli tasarımlarda bir sürü defter gördük ve seçmek de zor oldu tabi.

Biraz ehl-i keyifseniz ve zevk sahibiyseniz, para harcamanın hiç de zor olmadığını yeniden anladım. :)

Serin veya kapalı havaları seviyorum. Ama çok uzun sürmemeleri şartıyla. Bu havayı Türkiye'de yaşamak güzel. Ama sözgelimi Almanya gibi bir ülkede bunu sürekli yaşamak zor. Bu ülke, benim gibi kısa süreli ziyaretler yapan birisi için keyifli ve ilham verici olabiliyor, ama özellikle orada sürekli yaşamak durumunda olan Türkler için, Almanya bunaltıcı bir yerdir.

Kapalı havalar benim için daha çok fikir ve yazı demektir.

Meslek hastalığı...

-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

1 yorum:

  1. Yakın bir arkadaşım, İngilizce öğretmeninin evinde ziyaretçi defteri olduğunu söylemişti. Eve gelen misafirler içinmiş. Nişan töreni için uygulanması da çok hoş bir fikir.

    YanıtlaSil