3 Nisan 2009 Cuma

Bugün Beşiktaştay'dım


Bugün Beşiktaş'a bir okurumla görüşmeye gittim. Beşiktaşı severim. Aslında kalabalıktır, ama beni Mecidiyeköy veya Şirinevler gibi bunaltmaz. Sanıyorum, Beşiktaş'ın deniz kenarında bir semt olması ve Üsküdar'a yakınlığı hoşuma gidiyor. Denize yakın olmak veya Üsküdar'a; ofisime-evime hemen dönebileceğimi bilmek, beni rahatlatıyor olsa gerek.

Eskiden beridir, kalabalık araçlarda veya uzun süre yolculuk yapmak hoşuma gitmez. O sebeple, kent içinde dolaşırken, toplu taşıma araçlarının daha tenha oldukları zamanları tercih ediyorum.

Beşiktaş, sohbet ve çaylar güzeldi. İstanbul başka bir şehir. Başka kentler görme şansına sahip olduktan sonra bunu daha bir hissederek söylüyorum.

-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder