6 Kasım 2009 Cuma

Yeni dönem dersler ve seminerler başlıyor


Seminerler, dersler yeniden ve hızlı bir şekilde başlıyorOfis arkadaşım Ponponla başbaşa geçen günlerimin ve güzel bir Türkiye gezisinin sonunda, dedim ki: "Yeter gari yaz, yaz nereye kadar? E bi yere kadar!"

Şaka bir yana, öncelikle İngilizce-Yabancı dil öğrenimi konusunda "Az Acılı İngilizce", özellikle Gençler için "Yeniden Genç Olsaydım, Neleri daha Farklı Yapardım? 25 hayatî ilke" ve "Sonuç Getiren İletişim" adlı seminerlerimi vermeye başlıyorum. Bunları daha çok söyleşi havasında yapıyorum. Elbette bu seminerleri ilk kez vermiyorum. Bununla birlikte, söyleşilerime daha sistematik ve düzenli bir şekilde ağırlık vereceğim.

"Az Acılı İngilizce" adlı seminerim yabancı dil ve özellikle İngilizce öğrenim yöntemlerini gerçekçi bir şekilde ele alıyor. Şirketlerde, okullarda, küçük gruplarda bu söyleşiyi paylaşıyorum.

"Yeniden Genç Olsaydım" seminerinde muhatap kitlesi özellikle gençler. Onlarla, bence çok önemli olan 25 ilkeyi paylaşıyorum.

"Sonuç Alan İletişim" adlı söyleşimde ise, yazılı ve sözlü iletişimde geçerli olan ilkeleri paylaşıyorum.

Genç Kız Sığınma Derneği'nde, RİDEF (Rize Dernekleri Federasyonu'un organize ettiği bir sabah kahvaltısında "Yeniden Genç Olsaydım" konulu ve oğlumun okulu olan, Şemsi Paşa İlköğretim Okulu'nda yazarlık mesleğiyle ilgili söyleşilerim olacak. Tabi ki Anadolu'ya da açılmak istiyorum. Anadolu'nun farklı yerlerinde, özellikle de memleketim olan Kırşehir'de ve Mardin'de seminerler vermek planlarımdan birisi. Yeryüzünün en eski antik kenti olan Mardin'de, herşey rüya gibi. Bu rüyada yer almak isterim.

---------------

RİDEF'in organize ettiği sabah söyleşisindeki gençlerin bir kısmı okurlarımdan gençler. Ofisimin arkasında geniş bir teras var ve yaz akşamları iş haının yöneticisi Ali AK Beyin yönetiminde, gençler horon öğreniyorlardı. Yaz akşamları onların seslerini duymak ve bazen onları horon oynarken seyretmek hoşuma giderdi. Enerjilerini ve zamanlarını böyle güzel bir şeye harcamaları hoşuma gittiğinden onlara birer kitabımı imzalamıştım.

Sizlerin de davetlerinizi bekliyorum. Şirket kurma çalışmaları, söyleşiler ve derslerle programım yoğun olacak gibi, ama artık yazılarımı temel alan söyleşilere de zaman ayıracağım.

-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder