22 Şubat 2016 Pazartesi

İSTANBUL MEDİPOL ÜNİVERSİTESİ EV SAHİPLİĞİNDE FARABI TALKS – FARABİ KONUŞMALARI

İstanbul Medipol Üniversitesi Farabi Talks Etkinliğinde ilk Konuşmacı,
 İngilizce Bölüm Başkanımız Murat Culduz Bey

Geçen sene Birunî Üniversitesi’nde çalışırken kıymetli öğretim görevlilerimizden Cihad Furkan Eliaçık, İngilizce Bölüm Başkanımız Erkan Kolat Beyefendinin de desteğiyle, kendi öğrencilerine hitap etmek üzere konuklar davet etmeye başladı. Konuklar kendi alanlarında İngilizce konuşuyorlardı.

Bu kıymetli etkinliğe ben de bir keresinde davet edilmiştim. Kendimce önemli gördüğüm konularda gençlere tavsiyelerde bulunmuştum.  Birinci oturumda konuk konuşmasını yapıyor, soruları cevaplıyor ve ikinci oturumda ise, belirlenen konularda öğrencilerin konuşması teşvik ediliyordu... Yazının bütününü okumak için lütfen tıklayınız
 ------------------------------
----------------------------
İngilizce Kolay Twitter
-------------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI

Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com



(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder