19 Mayıs 2013 Pazar

MAÇO ERKEKLER, HÜZÜNLÜ KADINLAR


Yabancı misafirlerimizle Türkiye’nin bazı illerine ziyaretlerde bulunuyorduk. Gittiğimiz bu yerlerden birisinde yeni nişanlanmış bir delikanlıyla tanışmıştım. Nerden icap ettiyse, delikanlı bana nişanlısına “dikte” ettiği şeyleri anlatmaya başladı. Nişanlısı nereye giderse-gitsin onu aramalıymış, görüştüğü kişileri haber vermeliymiş, bakkala gitse söylemeliymiş vs. Ben de onu dinlerken gülümsüyordum. Birincisi bana bunları neden anlattığını anlayamamıştım...Yazının devamını okumak için bu satırı tıklayınız.

-------

Bu yazıya eşlik eden melodi: “Forty-five”-Bootstraps
Bu yazıyla ilgili film önerim: “Born Yesterday” (1993) 
----------------------
-------------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder