24 Ağustos 2011 Çarşamba

BÜYÜYÜNCE TİLKİ OLUCAM!



Büyüyünce tilki olucam! Sokaktan kedi toplamıcam. Yaşadığım apartmandaki insanlarla aram bozulmucak. Eve her gelen “aaa bu hayvanın burada ne işi var” demicek!

Büyüyünce tilki olucam! Hüzünlü şarkılar dinlemicem, üzülmücem! Üzülürsem başkasını üzücem. En çok kim üzülürse tercihim o olucak. Beni sevenleri üzücem, nasılsa onlar beni incitmek istemezler.

Büyüyünce tilki olucam! Birisini seversem belli etmicem. O beni sevene kadar beklicem. O beni sevse de ben onu sevdiğimi belli etmicem. Bana ulaşabilmek için tırmalıcak ki, kıymetimi anlasın.

Büyüyünce tilki olucam! Sokaktaki birisine çantasını taşıması için yardımcı olmucam; alış-veriş yaparken bana mı sordu? Satın aldığı şeyleri akşam bir güzel yerken beni de davet edicek mi? Hem sonra her gördüğünde aynı şeyi yapmamı beklemicek mi?

Büyüyünce tilki olucam! Bir yerde çalışmaya başlayınca, ayak kaydırmaya hazır olucam, çünkü nasılsa birileri benim ayağımı kaydırmaya çalışacaklar. Uyanık olmak lazım.

Büyüyünce tilki olucam! İyi kalpli insanlarla muhatap olmucam, çünkü iyilikleri bana da bulaşır. Hem duygusal olurlar, daha çok kendilerinden verirler. Ama şirketimde iyi kalpli insanları da çalıştırıcam, çünkü onları ikna etmek kolaydır.

Büyüyünce tilki olucam! Kendi hayallerimin geçekleşmesi için başkalarının hayallerinin yıkılmasına aldırmıcam! Onların harabelerini kendi hayallerime yapı malzemesi yapıcam!

Büyüyünce tilki olucam! Birisi ikram etmeye hakkı olmayan birşeyi bana vermek isterse, hemen alıcam-kullanıcam. Üzümü yicem, bağıyla ilgilenmicem...

Büyüyünce tilki olucam! Çevremdeki insanları yönetmem için nasıl kalmaları gerekiyorsa, öyle kalmalarını sağlıcam. Benim planımı aşan bir şekilde kendilerini geliştirmelerine ve beni sorgulayabilecekleri bir düzeye gelmelerine izin vermicem.

Büyüyünce tilki olucam. İnsana dair şeyler okumucam. Onlar beni insana karşı duyarlı yapar. Bir anatomi atlasında görmedikçe, insanların kalpleri olduğunu hiç hatırlamıcam!

Büyüyünce tilki olucam! Dünyanın daha iyi bir yer olması için uğraşmıcam. Bana madalya mı takacaklar? Ha reklamım olursa o başka.

Büyüyünce tilki olucam!



Tilkiler, sürekli aç gezerlemiş
Biliyorum ben de mutluluğa aç olucam, ama acayip neşeli olucam…
Büyüyünce tilki olucam…
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder