24 Eylül 2016 Cumartesi

SAHNEDE OYNANSA İNANMAZLAR: BABAMLA İLGİLİ BİR ANI


Bir akşam babamı aradım. Telefonu, sesinden genç olduğunu düşündüğüm bir bayan açtı. Ben de hafif bir şaşkınlık içinde “ben Savaş Şenel, Fazlı Beyin oğluyum, babamla görüşebilir miyim?” dedim. Bayan bana cevap olarak “benim babamın “Savaş” diye bir oğlu yok” dedi. Böyle bir cevap karşısında elbette aklımdan bir sürü şey geçmeye başladı. “Babama ne oldu?”, “Acaba telefonu açan kız kardeşimdi de, bir sebepten bana sitem mi etti?” gibi sorular zihnimden geçti. Gerçi bayanın sesi kız kardeşlerimden hiç birisinin sesine benzemiyordu. Tuşlamış olduğum numarayı kontrol ettim. Doğruydu, babamın telefon numarasıydı; yani herhangi bir yanlışlık yoktu. Eşimi aradım ve ona durumu anlatıp babamı aramasını söyledim. Merakla beklemeye başladım. Biraz sonra eşim aradı ve bulmacanın çözümünü bana sundu!:

Meğerse babam camiye gittiğinde cep telefonunu düşürmüş. Cemaatten birisi telefonu bulmuş ve bulduğu yer itibarıyla cemaatten birisine ait olduğunu tahmin etmiş. Tekrara namaza geldiği zaman verme düşüncesiyle telefonu yanında evine götürmüş. Eve gidince telefonu masaya koymuş ve babamın telefonu da, onun babasının telefonuna benziyormuş. Bu sebeple, ben babamı arayınca, babamın telefonunu bulmuş olan amcamızın kızı, o sırada babası lavaboda olduğu için aramama cevap vermiş. Birisinin şaka yaptığını veya musallat olacağını düşündüğü için, bana da “babamın Savaş diye bir oğlu yok” demiş. Bu bayan beni telaşlandırdığı için eşimden çok özür dilemiş, bayağı üzülmüş.

Evet sahneden oynansa, insanları güldürecek, ama hayatta gerçekleşebileceğine inanmayacakları türden bir anımı sizlerle paylaştım.

Eminim sizlerin de hayatlarında böyle yürek hoplatan tesadüfler vardır.
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Videosu
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder