1 Ekim 2013 Salı

RADYO VE MAHCUBİYET

Hatırı sayılır bir süre radyoculuk yaptım. Yapmış olduğum programlardan birisi de, yaklaşık 8 ay süren bir gece programıydı. Program gece yarısı başlar sabah 4’e kadar sürerdi! Ben bu programda yabancı müzik yayını yapardım. Yayına verdiğim müzik çalışmalarını dikkatle seçmeye çalışırdım. Bu sayede müzik kültürüm çok genişlemişti. Çokça CD satın veya ödünç alır ve meselâ bir CD’den yayına vermek üzere sadece 1 şarkı seçtiğim olurdu. CD’ler kişisel koleksiyonum olduğu için, yayından sonra eve götürürdüm! Böylece benim programında duyduğunuz bir şarkıyı o radyoda başka bir programda duyamazdınız!... Yazının devamını okumak için tıklayınız.
----------------------
-------------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder