8 Ekim 2009 Perşembe

Üsküdar'da bir sabah gezisi yaptım; ne iyi ettim; ne güzel ettim...



Ben bu sayfayı kısa notlar almak için açmıştım, ama iş yine ciddiye bindi uzun şeyler yazmaya başladım. "Bugün de kısa bir şey yazayım" dedim.
Sabah evden çıktım ve açık havada bir çay faslından sonra ofisime geldim, baktım hava günlük-güneşlik, "yahu" dedim "bizim bi fotoğraf makinesi vardı niye kullanmıyoruz ki? Derken tarihî bir bina bulup hemen oğluma bir fotoğraf çektirdim. Brad Pitt, Cüneyt Arkın veya George Clooney gibi değilim, ama duruşum yeter!
Oğlumun ve kızımın hobileri olmasını, özellikle bir sanat dalıyla ilgilenmelerini istiyorum. Çünkü bir çok kişinin ancak zamanla ve sabırla geçebilecek sıkıntılarına veya acılarına anlamsızca odaklandıklandıklarını görüyorum. Halbuki bir sanat dalıyla ilgilenseler hem rahatlayacaklar, hem de sıkıntılarını eserelere dönüştürebilecekler diye düşünüyorum.
Benim fotoğrafımı çekmek benim oğlanın hangi sıkıntısına ilaç olur bilmem! Ama şaka bir yana herkese bir sanat dalıyla ilgilenmelerini öneriyorum. Yalnız "mükemmelci" ve bir yandan da yıkıcı birer ifade olan "sanki ressam mı olucan?", "sanki fotoğrafçı mı olucan?" gibi sorulara ve benzerlerine kulak tıkamanız ve devam etmeniz lazım. Bazıları kahvede okeye dördüncü olmanızdan rahatsız olmaz, ama fotoğraf makinesiyel dolaşmanızdan rahatsız olabilir!
Sizin illa ki Picasso, Ajda Pekkan, Ömer Seyfettin veya Sezai Karakoç olmanız gerekmiyor. Kendiniz olun, üretin ve rahatlayın yeter!
Bu da oğlumun fotoğrafı!
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder