15 Ağustos 2009 Cumartesi

Salacak’ta Üç Radyocu: Gerisi Uzun Bir Sohbet…




Beni en çok dinlendiren şeylerden birisinin okurlarımla konuşmak-sohbet etmek olduğunu söylemeliyim. Bu görüşmeleri istediğim sıklıkta yapabilmek için, şu sıralar çalışma programımı gözden geçiriyorum!

Okurlarım arasında çeşitli mesleklerden-sektörlerden kişiler olması da ayrıca bir zenginlik diye düşünüyorum. Bununla birlikte ilgili olduğum konular sebebiyle özellikle yazar, editör veya radyocu olan okurlarımla daha farklı söyleşilerimiz oluyor.

Bir akşam hava serinleyince ailece Üsküdar’da kısa bir geziye çıktık ve Yeni Camiyi ziyaret ettik. Caminin ve avlunun sükûnet dolu havası hepimizi ve şadırvanı da bütün çocuklar gibi suyla oynamayı seven bebelerimizi bayağı dinlendirdi. Camiyi ziyaret eden yabancı turistlerle biraz sohbet ettik ve Türkçe bilen bir Alman’a rastladık.

Aile gezimizin sonunda daha önce çay sohbetine davet etmiş olduğum bir editör-radyocu okurum olan Enise Can Hanımla görüşmek üzere Salacak’a doğru yola koyuldum. İsminde “Balıkçıları koruma Derneği” gibi hoş bir ifade geçen bir çay bahçesine gittim. Enise Hanım ve “manevî kardeşim” olarak tanıtıp-değer verdiği Serkan Ünal Bey beni karşıladılar. İki radyocu dostla, akşamın serinliği, denizin rahatlatıcı havası ve tabi ki çayın etkisiyle güzel bir akşam yaşadım!

Enise Hanım iş dünyasıyla ilgili bir sitede editör; yani asıl işi bu. Ama ayrıca hafta sonlarında Radyo VizyonTürk’te “Rüzgâr Gülü” adlı bir program yapıyorlar. (Radyonun ve iş Dünyasından haberler içeren sitenin adresleri aşağıda verilmiştir.) Programın yayın gün ve saatleri Cumartesi-Pazar. 16.00-18.00. Serkan Bey şu aralar radyo programlarına kısa bir ara vermişler, ama yakında o da başlayacak eminim, çünkü radyoculuk ilginç bir tutkudur.

Enise Hanım benim bloglarımı İSMEK’te Radyoculuk kurslarında duymuş. Dersleri veren beyefendi, benim radyoculukla ilgili bir yazımı çoğaltıp-kursiyerlere dağıtmışlar. Ne güzel etmişler, ne iyi etmişler ki, güzel dostlarla tanışmama sebep oldular. Enise Hanım beni ve müstakbel radyo programını birlikte yapacağımız Nuray Odabaş’ı programlarına davet ettiler! Daha sonra her şey gibi, o güzel akşam ve sohbetler başka bir zamanda başka bir yerde başlamak üzere bitti!

Cumartesi günü, yani bugün de Enise Hanım’ın programını dinledim. Çok hoş bir tarzla karşılaştım. Programı dinleyenleri güzel bir sohbet ve müzik karşılıyor. Bu arada Enise Hanım incelik gösterip, benim kitabımdan bir yazı okudular. Kendi yazımı başarılı bir radyocunun sesinden dinlemek sıra dışı bir deneyimdi! Umarım başka yazılarımı da seslendirirler!
-----------------------


SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder