15 Mart 2010 Pazartesi

Dede ve Torun



Dede ve Torun:
Bir bekleme anında yakaladığım bir fotoğraf.. Tabi usta fotoğrafçılar, ellerinde olmadan: "Yahu Hocam, şöyle yapsaydın, böyle çekseydin!" diyecekler. Bunu biliyorum, çünkü ben de bazı yazıları okurken: "Yahu şöyle yazsaydı, böyle yazsaydı" diyorum.:) Yine de, fotoğrafın konusu güzel olduğu için yayınlıyorum. Bebenin yüzünde "bu kalabalık da neyin nesi?" sorusu ve hafif yorgunluk; dedenin yüzünde de sevgi ve umut var. Kucağındaki şekerparenin, ilk torunu olduğunu söyledi. Durumun nezaketini ve heyecanını artık siz hayal edin!
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder