17 Mart 2010 Çarşamba

Bloglarıma sponsor olabilirsiniz veya olun! Bunu yapmak, size prestij sağlar!


Bloglarıma sponsor olabilirsiniz veya olun! Bunu yapmak, size prestij sağlar!

Gülliver'in Seyahatleri" adlı eser, aslında çocuk romanı olarak bilinir, Aslında romanın yazarı Jonathan Swift, eleştiri yanı kuvvetli bir yazardır ve bizim çocuk roman sandığımız bu eser de, aslında yetişkinler için yazılmış olan ve bir hiciv, yani "düzeyli alay" diye nitelendirebileceğimiz bir türdedir.

Gelelim konunun daha farklı bir yanına: Jonathan Swift, bu kitabı, bir kentsoylunun-yani burjuvanın konağının zemin katındaki kütüphanede yazmıştır. Anladığım kadarıyla yazarı karşısına alıp: "Yahu Çin'den-Maçin'den mal getir, köşe ol, namın alsın yürüsün" dememiş. Onun yerine "bende para sende yetenek var, ahanda bunları birleştirelim, Jonathan!" demiş. Yani alınan sonuca bakılırsa, ben böyle tahmin ediyorum! :)

Peki ben ne diyorum? "Bana evinizde bir yer tahsis edin!" demiyorum! Çünkü ben, en iyi kendi evimde veya ofisimde yazabilirim! Ama kalabalık yerlerde sözgelimi, havaalanlarında, açık havada, kısacası her yerde yazabilirim!

Bu yazıları gerçekten yararlı görüyorsanız, size, sevdiklerinize veya bir grup insana gerçekçi bir umut verdiğine inanıyorsanız durum başka. Elbette yazılarım konusundaki teşekkürlerinizi ve takdirlerinizi çok önemsiyorum ve seviyorum. Bununla birlikte "İleriye doğru bir adım atma zamanı gelmiş olmalı" diye düşünüyorum. Karşılıklı yarar anlayışını temel alan bir yaklaşımla bu sayfalara sponsor olma aşamasına geçelim derim.

Yazıların içeriği konusunda eleştirileriniz veya düşünceleriniz olabilir; ama sakın ha "Sponsor olacağım" diye düşünerek beni kökten değiştirmeye çalışmayın! Çok kırılırım!
Baktım olmuyor, bütün yazılarımı İngilizce'ye tercüme edip, yurt dışından da sponsor bulabilirim! :) Ama "girişimcilerimiz, takım çalışmasına alışıktırlar" diye düşünüyorum. Gerçi ben yazılarımı İngilizce'de tercüme edeceğim veya tamamen İngilizce yazacağım. İkincisi de bir ihtimal. Sponsor olduğunuzda, uluslarası bir sayfaya sponsor olmuş bulunacaksınız.
Ben nasılsa yazmaya devam edeceğim: Ne demiş Ahmet Arif: "Aç kaldım, susuz kaldım; terketmedi sevdan beni!" Bu yazma aşkı veya tutkusu veya bağımlılığı beni terketmez! Bu sponsorlardan bağımsız ve sadece kendimden ve okurlardan güç alan bir şeydir. Yani her halükârda yazmaya devam ederim. Fakat bloglarıma sponsor olursanız, karşılıklı prestij artışı olabilir diye düşünüyorum.

Unutmayın, siz farkında değilsiniz, ama sizin ailenizden, akrabalarınızdan, şirketinizden, çalışanlarınızdan veya başka bir gruptaki yakınlarınızdan birisinin yolu bir gün mutlaka bu yazılara düşmüştür veya düşecektir.
Yazım öncelikle size hitap ediyor. Sizde sponsor olacak güç veya anlayış paralelliği varken, başkasına bakmayın. Ama sizinle birlikte başkalarının da sponsor olmalarını sağlayacaksanız o başka!
Peki bu konuda nasıl çalışabiliriz:
1. Bu bloglara ilan verebilirsiniz.
2. Çıkmış olan kitabıma veya sonraki kitaplarıma sponsor olup şirketinizin veya organizasyonunuzun adına bastırabilirsiniz.
3. Hoşunuza giden yazılardan, şirketiniz veya organizasyonunuz için bir kitap hazırlamamız talebinde bulunabilirsiniz.
4. Veya bizim çalışmalarımızı kolaylaştıracak başka imkânlar sunabilirsiniz.
Bunun dışında olabilecek şeyleri sizler bize bildirebilirsiniz.
Sponsorluk konusunda yazışmak için aşağıdaki email adreslerini kullanabilirsiniz.
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder