10 Kasım 2010 Çarşamba

Üsküdar Belediyemize attığım emailler



Belediyemize emailler atıyorum. Yabancı misafirlerimiz geliyorlar; ben de onların Üsküdar ilçemiz ve belediyemizin çalışmaları hakkında bilgi almalarını istiyorum. Dolayısıyla belediye ile bağlantıya geçmek istiyorum. Veya bazı sorunları gözlemliyorum ve belediyeye, yani Beyaz Masaya iletiyorum. Araya başka kişileri koymak istemiyorum. Ama Zeki Müren’den dinlemiş olduğum bir şarkıda duyduğum gibi: “ne haber ne bir mektup” ve benim deyişimle "ne de bir email" geliyor. Evet başka kişiler vasıtasıyla onlara ulaşabilirim. Ama ben inatçıyım… “Hem de bir vatandaşım ve sadece Üsküdar’da yaşıyor olmamın verdiği hakla belediyeyele iletişime geçebilmeliyim” diye düşünüyorum.
Ama Türkiye’de işler öyle yürümüyor.
Peki telefon edip emaillerimi alıp-almadıklarını sordum mu? Hayır. Çünkü : “Emaillerinizi gördük beyefendi, ilgileniyoruz” şeklinde bir cevap almaktan endişe ediyorum!

Bir gün arayacağım ve umarım bu türden bir cevap almam. Umarım emaillerim teknik sorunlardan dolayı onlara ulaşmamıştır da ben onlara haksızlık etmişimdir! Nasılsa bir gün beni davet edip: “Siz kimsiniz? Doğrusu merak ettik!” diyecekler.

Aslında bir yandan da Belediye Başkanımız Mustafa Kara Beyefendiye kabul eder umuduyla imzalı bir kitabımı bırakmış ve kendisi ile görüşme talebimi de özel kalemine iletmiş idim. Özel Kalemdeki Hanımefendi, beni "Halk Görüşme Gününe" davet ettiler. Güçlü insanlara gidip dert anlatılmasını anlayışla karşılarım; yani elbette çözümü, bu konuda kapasiteleri olan kişilerden beklersiniz ve dolayısıyla onları ziyaret edersiniz. Ricaları olan kişileri de bi ttoplantıda buluşturmak herkese zaman kazandırır. Dolayısıyla zaman kazandıran bir "Halk Görüşme Günü" fikrini anlıyorum. Ama ben kalabalık içinde kaybolmak istemediğim için, Üsküdarlı bir düşünür ve yazar olarak özel bir görüşme talep ettim.
Bugüne kadar da bir cevap veya davet almadım.
Neyse, en iyisi dışarda büyüyüp gelmek, malûm "Ev Danası büyümezmiş!"
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder