22 Aralık 2009 Salı

Parfüm kullanmak ciddi bir iştir!



Çocukluğumdan beri parfümleri ve güzel kokuları karşı bir ilgim vardır. .Özellikle lise yıllarımda parfüm kullanmaya başlamıştım. O dönemlerde Brüt, Paco, T3, Old Spice, Pino gibi markalar dikkatimi çekmişti ve bunları kullanıyordum. Şu sıralarda da o markaları veya benzer kokuları kullandığım oluyor ve geçmiş günleri hatırlıyorum. Eskiden kullanmış olduğumuz bir parfümü kokladığımızda veya geçmişten gelen bir kokuyu aldığımızda, yoğun bir çağrışım yağmuruna maruz kaldığımızın sizler de farkına varmışsınızdır. Koku, çağrışıma en fazla açık unsurmuş. Bu sıralar yine parfüm konusuna özellikle eğilmek istiyorum. Son zamanlarda “Anticipate” adlı ve “Kâbe Samanı” adı verilen bir bitkiden yapılan bir parfüm ilgimi çekiyor. Tam bir eğitimci parfümü olduğunu söyleyebilirim...Yazının devamını okumak için, bu satırları tıklayınız
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder