12 Ağustos 2009 Çarşamba

Radyo programı yapmak istiyorum! Kim tutar beni?

Kitabım sebebiyle tanışmış olduğumuz bir arkadaşım olan Nuray'la konuşurken aklımıza bir radyo programı yapma fikri geldi. (Bu arada bana sıklıkla sorulan bir sorunun cevabını da vereyim: "Estetik-Latif İnsan" yazısını bana ilham etmiş olan kişi de Nuray'dır (Nuray Odabaş). Nuray, Halkla İlişkiler konusunda uzman olduğu için, benim projelerimle ilgili olarak onunla konuşuruz. Yine böyle sohbetlerimizin birisinde birlikte radyo programı yapma fikri doğdu: "aslında yapacağımız şey zaten konuşmakta olduğumuz konuları radyoya taşımak olacak" diye düşündük! Ben uzun zaman önce radyo programları yapıyordum ve Nuray da alanı dolayısıyla insan ilişkileri konusunda ayrıca deneyimli. Daha ne olsun? Program konseptinin ne olabileceğiniz de düşünmeye başladık. Mesela Erkek ve Kadın bakış açısındaki farklılığı, genç bir bireyle orta yaşlı bir bireyin bakış açısındaki farklılığı veya her ikisini temel alabiliriz. Bunlar programın sürekli konuları olmayacaklar, bizim herhangi bir konuya bakış açımızı şekillendirecekler. Program adı konusunda da düşünüyoruz. Mesela "Nuray'la Savaş" güzel bir isim olabilir, ama bir yandan da herkesi Nuray'la Savaşmaya davet etmiş oluruz, ki buna gerek yok! Belki "Savaş'la Nuray" olur veya "Nuray & Savaş: Sizin için tartışıyorlar" olabilir. Bunlar şimdilik aklıma gelen isimler. Konular çok çeşitli olabilir: İletişim, insan ilişkileri, kadın-erkek ilişkileri, aşk, nefret, sinema, sanat, şiir, edebiyat, ekonomi ve daha bir çok şey. Nasıl bir program olacağını ben de çok merak ediyorum! Program adı ve konularıyla ilgili önerilerinizi bekliyoruz. Yaz yaz nereye kadar? E bi yere kadar! Biraz da konuşalım, değil mi ama?
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

1 yorum: