6 Nisan 2009 Pazartesi

Sevgi güzel şey ama...


İnsan, sevmeyi ve sevilmeyi seviyor. “Sevgi” zâtında, yani sadece kendi varlığıyla da güzel bir şey.

Fakat benim insanlara duyduğum veya onların bana karşı besledikleri sevginin, onların hayatlarında bir “izi” olsun istiyorum.
Üniversitede son sınıftayken, kendimi yetersiz gördüğüm için bir sınava girmemiştim ve bahçede dolanıyordum. Sevdiğim ve saygı duyduğum bir hocam olan Aybars Erözden Beyin: "Savaş Bey, siz neden sınava girmiyorsunuz?" sorusu üzerine mahcup oldum ve 1,5 saatlik sınavın son 40 dakikasına katıldım. Sonuç olarak o dersten geçtim. Başarısız da olabilirdim, ama kendim için yapmadığım bir şeyi sevdiğim bir insanın hatırı için yapmıştım.
Ben de öğrencilerimin veya okurlarımın, olur ya, bazen kendileri için yapmaya üşendikleri veya tembellik ettikleri şeyleri, hiç değilse bana karşı mahcup olmamak için yapsınlar istiyorum.

Bana karşı besledikleri sevgi onlara bunu yaptırsın istiyorum…
Benim sevgime saygı duysunlar istiyorum.
Elbette esas olan, kendi enerjileriyle ve etraflarında -farz-ı muhal- onları sevip-destekleyen hiç kimse yokken de devam edebilmeleridir.
Ama bazen, bazı şeyleri sevdiklerimizin veya bizi sevenlerin hatırları için de yapabiliyoruz. İyi de oluyor...

Bence bir eğitimcinin, bir yazarın veya sevdiğimiz veya bizi seven bir kişinin en bize yapabileceği en büyük katkılarından birisi budur.


Okurlarımı, öğrencilerimi, dostlarımı ve insanları hep seveceğim.


Ama onlar, kendileri için tavsiye ettiğim etik, mantıklı ve güzel şeyleri uyguladıkları zaman çok seviniyorum.
Bana karşı sadece sevgi değil, aynı zamanda saygı duyduklarını düşünüyorum.

Çok mu nahifim, çok mu ince düşünüyorum?
 

-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder