4 Nisan 2009 Cumartesi

İnsan, Bazen Dalgın-Düşüncesiz Oluyor!



Üniversite öğrencisiyim, Beyazıt'tayım, yağmurlu bir gün ve elimde şemsiyeyle okuluma doğru yürüyorum. O gün sınav var, hava kapalı ve dalgınım.


Bir ara, beyaz elbisesiyle yağmura hazırlıksız yakalanmış zarif bir kız yanıma yaklaşıyor ve bana: “Şemsiyem yok, sizinle yürüyebilir miyim?” diyor. Ben de: “Tabi buyurun” diye cevap veriyorum. Bu durumu "kullanmaya çalışıyor” hissi vermeme çabası içinde, gayet ciddî bir şekilde ve bu zarif kızın hızıyla yürümeye çalışıyorum.

Benim okulumun önüne geliyoruz. O ise hukuk fakültesine gidecek ve biraz daha yolu var. Ama ne yazık ki : “Burası benim okulum. Şemsiye sizde kalsın sorun değil” veya “sizi okulunuza kadar götüreyim” demeyi akıl edemiyorum ve kızcağızı o yağmurun altında öylece bırakıp sınıfa koşuyorum.


Ondan sonrası vicdan azabı ve kendime kızgınlık… Ve yaklaşık yirmi sene sonra bu yazı...
-----------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder