10 Şubat 2017 Cuma

SOSYAL MEDYANIN SUYUNU ÇIKARIYORUZ! BELKİ DE UZUN SÜREDİR...



Üsküdar'dan bir görüntü. Fotoğrafı kendim bizzat çektim. :) 

Tatildeyim. Ertelemiş olduğum bir sürü şeyi yapma gayreti içinde tırmalarken, yapılacak işler listemde  banka ile ilgili bir işimin olduğunu gördüm.

Derken önce “biraz çekeyim, kendimi zengin hissedeyim” diye ATM’ye uğradım. Lâkin ilk teşebbüsümde makine kartımı yutuverdi! Bankaya girdim ve güvenlik güvenlisine durumu açıkladım. Sükunetinden durumun sıklıkla yaşandığı sonucuna vardım. Kimliğimi gördükten sonra kartımı alıp –bana verdi ve beni de “o ATM’yi kullanmayın” diye ikaz etti. Ben de “arıza varsa, bir ikaz yazısı assanız iyi olmaz mı?” diye sordum. O da “genel müdürlük izin vermiyor, beyfendi” dedi. Ben sebebini sorunca cevabı  “bilmiyoruz” oldu.

Kendi kendime söylenerek asıl işimi halletmek üzere diğer bankaya gittim. Orada benimle ilgilenen hanımefendiyle görüşürken, durumu anlattım. Bu nazik hanımefendi bana şunları söyledi: "Savaş Bey, ben bunu yaptım, 10 dakika için ATM'de sorun vardı ve ben müşterilerimizi ikaz etmek için “ATM bozuktur" diye tabela koydurdum. Bir baktık ki, sosyal medyada "falanca bankanın ATM'si 4 gündür çalışmıyor" şeklinde yorumlar var. Siz olsanız ne yaparsınız?" Ben de "evet, anlıyorum sizi, iyi niyetinizi cezalandırmışlar" dedim.

"Sayfam tık alsın", "zeki olduğumu düşünsünler" vs. diye yaptığımız bu şeyler, aslında hepimizin hayatını zorlaştırıyor.

Hanımefendi daha sonra bana “Savaş Bey, sizin kitaplarınız var mı?” diye sordu. Ben de “evet bir kaç kitabım var? Neden sordunuz acaba?” dedim.  O da kardeşinin almış olduğu bir kitabın üzerinde adımı görmüş olduğunu söyledi. Ben de “kırmızı bir kitap mıydı? Üzerinde biber resimleri var mıydı?” deyince, o da “evet” dedi. Anlaşılan kardeşi  “Az Acılı-Kalıcı İngilizce-Yabancı Dil Öğrenimi İçin Püf noktaları” adlı kitabımı almıştı. Bir yazar için inanılmaz keyifli bir olayı da yaşamış oldum. Daha sonra bankaya yeniden uğrayacağım ve kabul ederse bu hanımefendiye kitaplarımdan birisini hediye edeceğim. 

Güzel bir gündü...

------------------
Savaş ŞENEL Twitter
Savaş ŞENEL Facebook
"Az Acılı - Kalıcı İngilizce- Yabancı Dil Öğrenimi için Püf Noktaları" adlı kitabımın sayfası 
-------------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI

Kitabın Tanıtım Videosu
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com



(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)





(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder