13 Mart 2015 Cuma

Seni Sana Anlatmak Zor Be!



İstanbul, derin gözlerinle bakıyorsun gözlerime. Daha gençsin... Kalbin kolay kırılır senin. Çok şey beklersin, ama çok şey beklediğini bilmezsin. İlgisiz görüntünün vermeye çalıştığı hissin tersine, kolayca unutmaya veya unutulmaya hazır değilsin. Şimdi şurda biraz konuşsak, sonra gitsem, "niye gitti? Güzel değil miyim?" dersin, emin olmak için bakmaktan aynaları yorar, eskitirsin. İlgilenmediğin birisinin bile ilgisizliğiyle incinirsin. Sen daha bunları bilmezsin. Çünkü en az okuduğun kitap, kendinsin. Ben de biraz sonra yalnızlığımla buluşacağım. Ne kadar kalabalıktır tahmin edemezsin. 

İstanbul bazen, kalkıp sana yer veriyorum; evet yaşlı değilsin, ama bazen yorgunsun, bitkinsin ve her zaman zarifsin. Teşekkür etmeni beklemiyorum. Dönüp arkamı gidiyorum. Bir şeyler beklediğimi düşünebilirsin. Bir şeyler beklemek suç değil, ama her küçük iyilikten sonra seninle biraz da olsa zaman geçirmeyi bekleyenler çok. Bu bunaltıcıdır, farkındayım. Zaten işlerim var. Herhangi birisiyle zaman geçirmeye istekli ve uygun değilim. 

İstanbul, kimi zaman yanımdan havalı ve yaşı ilerlemiş adımlarla geçiyorsun. Ama ben güzelliğinin kırılgan bir eşikte olduğunu biliyorum. Eskiden o seni gözetiyordu, ama şimdi sen onu gözetiyor ve her gün yeniden onarıyorsun, anlıyorum. Gözlerim sana takıldığında, benim için belki de "işte onlardan bir tane daha" diyorsun, ama ben eğlenceli akşamları aradığın hissini veren görünüşünün altında uzun soluklu ve şefkatle dolu bir romanı özlediğini görüyorum, sen bunu bilmiyorsun. 

Sen çok şeyi bilmiyorsun. Her gün gazetelerinde ve dergilerinde yazıp-duran kalp hırsızları, seni sana yanlış anlatıyorlar. Ben sana bunu anlatmaya çalışıyorum. "Olduğun gibi görün" diyeceğim, ama sana nasıl olduğunu anlatmak uzun mesai. 

İstanbul, seninle senin hakkında konuşmak... Zor iş. 
----------------------
-------------------------

SAVAŞ ŞENEL KİTAPLARI

AZ ACILI VE KALICI İNGİLİZCE-YABANCI DİL ÖĞRENMEK İÇİN PÜF NOKTALARI
Kitabın Tanıtım Yazısı
Kitabın Facebook sayfası
Kitabı buradan satın alabilirsiniz: Kitapyurdu.com

(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)

ÇAY SAATİ İÇİN HAFİF YAZILAR


(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)




(Kitabı İmzalı Edinmek İsterseniz Bize Yazınız: savassenel@gmail.com)
-------------------

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder